A PICKUP SPECIALISTA
0
A Maxliner Hungary Kft Szállítási Feltételei
A Maxliner Hungary Kft érvényben lévő Szállítási Feltételei letölthető PDF formátumban is a következő linken: Dokumentumtár
A Maxliner Hungary Kft Szállítási Feltételei 2020.04.13-tól
Jelen Szállítási Feltételek tartalmazza a Maxliner Hungary Kft. (továbbiakban: Maxliner Hungary Kft. vagy Feladó) által üzemeltetett www.maxliner.hu webáruházban (a továbbiakban: Webáruház) elérhető termékszállítási szolgáltatás igénybe vevő (továbbiakban: Vásárló vagy Fogyasztó) általi használatának feltételeit. Jelen Általános Szerződési Feltételeket a Maxliner Hungary Kft. valamennyi és a Webáruházban elérhető és megvásárolható árucikkének a Webáruházban történő megvásárlására alkalmazni kell. A Vásárló személyes adatainak kezeléséről az Adatkezelési Tájékoztató rendelkezik.
A www.maxliner.hu webáruházban megrendelt termékek kiszállítását a Maxliner Hungary Kft szerződéses partnerrel a Magyar Posta Logisztika (MPL) és a Raben Trans Europian Hungary Kft. teljesíti. Eseteként azonban más futárszolgálatokkal is kiküldésre kerülhet a megrendelt termék, főként nemzetközi irányba. Erről a Vásárló a feladást megelőzően tájékoztatást kap a Maxliner Hungary Kft ügyfélszolgálatától, jellemzően írásban.
Az, hogy az adott megrendelés melyik szállítóhoz kerül, azt a csomag tulajdonságai (mérete/i és súlya/i) határozzák meg, illetve esetenként a Feladó speciális igényei, főként a csomag kezelésére vonatkozólag.
Amennyiben egy csomag 0-40 kg közötti és nem „terjedelmes”, vagy olyan összeállításban, szettben található a termék mely ugyan több mint 40 kg, de biztonsággal több kisebb (kevesebb mint 40 kg) bontható és csomagolható akkor azt a Magyar Posta Logisztika (MPL) futárszolgálata kézbesíti a Vásárló részére.
Terjedelmes csomagnak minősül, ha a három kiterjedésbeli mérete együttesen több 1800 mm-nél, de nem haladja meg a 3000 mm-t, vagy leghosszabb oldala 1000 mm-nél nagyobb, de nem haladja meg a 2400 mm-t, illetve alakja nem téglatest vagy boríték, természete miatt egyéb küldeménnyel nem rakható össze vagy eltérő kezelést kíván.
A Feladó elsődleges szempontja a csomag feladásakor annak biztonságos kézbesítése a Vásárló részére, ezért a fentebb leírtak a szerinti intézkedések megfelelő alkalmazása azok ellenőrzését követően. Amennyiben az adott termék egyedi kezelést kíván, pl törékeny, azt a csomagcímkén minden esetben a megfelelő piktogram jelzi.
Ha olyan egyedi kezelést megkövetelő csomagot kap, melyen a jelzés nem megfelelő, kérjük minden esetben ellenőrizze a csomag tartalmát az átvételt követően azonnal. Ha sérülést tapasztal, akkor amennyiben a futár még elérhető, jelezze neki, és egy jegyzőkönyvet szükséges kitölteni a sérülés mértékéről. Ha a futár már nincs a helyszínen akkor a Vásárlónak a legközelebbi Magyar Posta hivatalban áll módjában a jegyzőkönyv kitöltésére, leadására. Ezen eseteket követően haladéktalanul értesítenie kell a Maxliner Hungary Kft.-t.
A jegyzőkönyvet megtalálja a Webáruház dokumentumtárában az alábbi linkre kattintva.
Ha a Vásárló sérülést tapasztal a terméken vagy a csomagoláson, az átvétel során, a sérülésekről a kiszállítást végző személy jelenlétében jegyzőkönyvet kell felvenni, vagy megtagadhatja az átvételt. Ezen esetekben haladéktalanul értesítenie kell a Maxliner Hungary Kft.-t. Amennyiben az átvételkor láthatóan sérült a csomagolás vagy a termék, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét vagy cseréjét a Maxliner Hungary Kft. díjmentesen biztosítja.
A sérült termékről a jegyzőkönyv másolatát a Vásárlónak a Feladó részére haladéktalanul el kell juttassa. Ez történhet levél vagy e-mail útján. A feladó elérhetőségeit a Vásárló a www.maxliner.hu Webáruház „Kapcsolat” menüpontjában találhatja meg.
A megrendelt termék konkrét kézbesítés időpontjáról, valamint csomagszámáról az MPL minden esetben e‐ mail útján értesíti a Vásárlót. A Vásárló felelőssége gondoskodni arról, hogy az e‐mailben közölt időszakban a csomag átvételét biztosítsa. Az MPL a csomag feladását követő munkanapon 8‐17 óra között szállít a Vásárló által megadott címre, előzetes egyeztetés nélkül. A csomag pontos időre való kézbesítésére nincs lehetőség.
Fizetésre az MPL futárszolgálatnál a következő lehetőségeket biztosítjuk:
• Kézpénzes
• Bankkártyás
• Előre utalás
• Utólag utalás (kizárólag szerződéses partnerek részére)
Amennyiben a Vásárló a megrendeléskor megadott kiszállítási címtől eltérő címen szeretné a csomagot átvenni, úgy azt a következőképpen teheti meg:
Ha a csomag még nem került feladásra, akkor a Feladónak írásban jelezve, a pontos kiszállítási címet.
Ha a csomag már feladásra került, akkor azt a www.posta.hu weboldalon a csomag azonosító számával tudja igényét leadni. A csomag azonosító számát megkapja az automatikus e-mailben melyet az MPL kiküld a Vásárló részére, amikor a csomag feladási igény rögzítésre kerül a Feladó által. Azonban, ha szükséges a Maxliner Hungary Kft ügyfélszolgálatán is megkaphatja a Vásárló.
A Vásárlónak az adatainál jeleznie kell telefonszámát azért, hogy ha a kézbesítés közben bármilyen probléma merülne fel, akkor az MPL felvehesse a Vásárlóval a kapcsolatot. A kiszállítási értesítőt követő munkanapon a csomagazonosító szám segítségével a Vásárló is érdeklődhet a csomag állapotáról az MPL Ügyfélszolgálatán a csomagszám alapján telefonon és interneten.
Ezen elérhetőségek a www.posta.hu weboldalon találhatóak meg.
Amennyiben egy csomag 40 kg fölötti és vagy „terjedelmes”, vagy olyan összeállításban, szettben található a termék mely több mint 40 kg, de biztonsággal több kisebb (kevesebb mint 40 kg) nem bontható és csomagolható akkor azt a Raben Trans Europian Hungary Kft. futárszolgálata kézbesíti a Vásárló részére. Továbbá minden olyan rendelés a Vásárló részéről melynek kezelése és szállítása EU raklapot, egyutas EU raklapot, vagy egyéb egyutas raklapot kíván, szintén a Raben Trans Europian Hungary Kft. futárszolgálata kézbesíti a Vásárló részére.
A Maxliner Hungary Kft a Raben Trans Europian Hungary Kft. futárszolgálata által kézbesített csomagok átvételkor feltétlenül ellenőrizendő. Akkor is, ha a csomagoláson semmilyen külsérelmi nyom nem látható. Ennek elmulasztása esetén a Feladó semmilyen felelősséget nem vállal a termék minőségi kifogására, és sem cserét, sem jóváírást nem alkalmaz az adott termékre vonatkozólag.
Fizetésre az Raben Trans Europian Hungary Kft futárszolgálat által kézbesített csomagok esetében a következő lehetőségeket biztosítjuk:
• Előre utalás
• Utólag utalás (kizárólag szerződéses partnerek részére)
Az átvételkor a futár, a Vásárló rendelkezésére áll mindaddig míg a csomag ellenőrzése folyik. Amennyiben ezt a futár nem biztosítja a csomag átvételét meg kell tagadni, és a Feladót haladéktalanul értesíteni szükséges.
Ha a csomagot, illetve a terméket rendben találta a szállítólevél megfelelő részeinél kell igazolnia aláírásával és a dátum, időpont megadásával a hiánytalan és ép átvételt.
Amennyiben a terméket az ellenőrzés során kifogásolhatónak, sérültnek találta a szállítólevél megfelelő részeinél kell igazolnia aláírásával és a dátum, időpont megadásával a hiányos és sérült átvételt. Ezzel eleget is tett a sérülés „jegyzőkönyvezésének”, majd haladéktalanul értesítse a Feladót írásban. Ennek elmulasztása esetén a Feladó semmilyen felelősséget nem vállal a termék minőségi kifogására, és sem cserét, sem jóváírást nem alkalmaz az adott termékre vonatkozólag.
A sérült termékről a szállítólevél másolatát a Vásárlónak a Feladó részére haladéktalanul el kell juttassa. Ez kizárólag e-mail útján történhet a későbbi félreértések elkerülése végett. A feladó elérhetőségeit a Vásárló a www.maxliner.hu Webáruház „Kapcsolat” menüpontjában találhatja meg. Ezt követően már a Maxliner Hungary Kft munkatársai és a Raben Trans Europian Hungary Kft munkatársai intézik a termék esetleges cseréjét, javítását, és ha szükséges akkor a vételár jóváírását, és elszállítását bármely esetben.
Amennyiben a Vásárló a megrendeléskor megadott kiszállítási címtől eltérő címen szeretné a csomagot átvenni, úgy azt a következőképpen teheti meg:
A csomag akár feladásra került vagy nem, akkor a Feladónak írásban jelezve, a pontos kiszállítási címet. A Vásárlónak az adatainál jeleznie kell telefonszámát azért, hogy ha a kézbesítés közben bármilyen probléma merülne fel, akkor az Raben Trans Europian Hungary Kft munkatársa felvehesse a Vásárlóval a kapcsolatot.
A Vásárló külön kérésére a Feladó megadhatja a csomag azonosító számát amikor a csomag feladási igény rögzítésre kerül a Raben Trans Europian Hungary Kft rendszerében.
Az azonosító szám segítségével a Vásárló a csomagot nyomon követheti az interneten az alábbi linken.
https://oftc.myraben.com/index.html
Alpha
Carryboy
EGR
Maxliner
Sigma
Road Ranger
Ironman4x4
Misutonida
Tessera4x4
Rólunk
Dokumentumtár
Outlet
Á.SZ.F
Szállítási feltételek
Adatkezelési tájékoztató
A webshop oldalain található képek, illetve leírások folyamatos fejlesztés alatt állnak. Ebből kifolyólag előfordulhat, hogy eltérő időben másképp jelennek meg. A képen szereplő autók, illetve termékek megjelenése nagyban függ a böngészésre használt eszköz kijelzőjének megjelenési beállításaitól, továbbá az adott gyártó által rendelkezésünkre bocsájtott képektől és azok minőségétől. A honlapon szereplő árak és képek, továbbá a termékek előzetes bejelentés nélküli változtatás jogát a gyártók és a Maxliner Hungary Kft is fenntartja! Az eltérésekért a Maxliner Hungary Kft. nem vállal felelősséget, viszont a legjob tudása és lehetőségei szerint kezeli azt. További információ ügyfélszolgálatunkon! Minden jog fenntartva!